Sunday, December 26, 2010

hey kau.

KAU tak terima orang sakitkan kau.
TAPI sakitkan orang menjadi kebiasaan kau.

SEDAR ATAU TIDAK?

KAU mahu cakap saja.
TAPI kau tak tahu kau cakap apa.

SEDAR ATAU TIDAK?

KAU mahu orang dengar.
TAPI kepantangan kau adalah untuk mendengar.

SEDAR ATAU TIDAK?

KAU kata orang begitu begini.
TAPI kau pun begitu begini sebenarnya.

SEDAR ATAU TIDAK?

KAU rasa kau cukup terpelihara.
TAPI kau menghampiri kehinaan sebenarnya.

SEDAR ATAU TIDAK?

KAU rasa kau betul saja.
TAPI kau selalu salah kalau aku boleh kata.

SEDAR ATAU TIDAK?

KAU rasa aku buat kau marah.
TAPI kau yang buat aku marah sebenarnya.

SEDAR ATAU TIDAK?



rasakan.

aku sudah mula keji melihat kau akhir akhir ini.

selagi aku tidak banyak bersuara.

sila lah menduga seberapa banyak kesabaran aku.

aku tahu kau memang suka mengumpul salah.

selamat berjaya.



p/s : terima kasih google search.



No comments:

Post a Comment