Sunday, December 12, 2010

bahu untuk meleleh

kalau jiwa kacau menghantui hidup aku, aku prefer kawan aku untuk kasi pergi itu kacau instead of puan emak aku. walaupun mak aku kata "mak yang ngandungkan kau, mak tau lah." mintak maap puan emak, anakmu yang paling lawa ini tak pernah merasa begitu. ah, ada benda nak tulis ni tapi rasa bersalah pulak nak bukak cerita macam tu. tak pe, aku simpan sebab aku bole ronggeng cerita sama crying shoulder aku. sape kah? pakwe kah? kepala hotakk anda. aku mana ada pakwe.

dia lah. fatin syahirah shahiruddin.
aku sayang gila gila gila gila gila kat beliau. ouh babe meh ciom siket chup chup. seumur hidup aku she's the most kind people yang pernah wujud dalam hidup aku. ada 1 insiden masa kami hidup dalam zaman kegemilangan dekat PASUM dulu, dia tolong mak cik cleaner angkut sampah yang besar besar tu yang ada sanitary pad semua keluar dari lif tanpa ada siket pon riak jijik dekat muka beliau. ouh aku rasa macam nak peluk beliau dan cakap " babe, aku bangga jadik kawan lu," tapi aku tak pernah cakap sebab aku malu nak berjiwa jiwa dengan dia. >.<

setahun je aku kenal dia kitorang dah boleh built such a strong bond or relationship yang maha best sebab kami gila satu kepala tak pernah aku jumpa orang sehati sejiwa dengan aku kecuali dia. alah, dah macam bercinta pulak. apa ada hal, orang melayu memang paranoid. *tak pasal*

sekarang dia jauh 3238 km dari aku tapi dia melekat menempel je kat hati aku. oh tiba tiba aku rasa sappy. eh janganlah leleh hilang macho. ehem ehem. dia dekat india tengah bergelumang dengan segala medical stuffs to be such a lovable doctor. orang macam ni, kalau jadi doctor memang jadi rebutan patient. she has an amazing capability to listen, to convince, to heal, to cure, to be loved by so many people. biarlah berapa ramai orang yang sayang dia pon tapi sampai bila bila pon dia akan jadi crying shoulder aku. 

 incik drebar, awak ingat awak je yang dapat ni? saya pon ukeh :D



p/s : entry ni ada sebab aku rindu kat dia. oh oh oooohhhhhh..

2 comments:

  1. haha, ingatkan saya je ade.
    haha, btween the 3238 tu mcm kenal jea dari mana.
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha that's mean i read you blog a lot dude!! hahahaha thoroughly ukeeeehhhh!!!!! :DD

    ReplyDelete