Wednesday, December 22, 2010

aktiviti selepas bergelar BUJANG trang tang tang

hambekkkk kawww selepas menyepikan diri sebab bertapa kat negeri esfahan eceh berangan aku kembali dengan semangat beserta azam baru untuk rajin eksesais jari. tapi sebelum tu kita kasi kedebush kebabomm berambus lah kaww spider besaww punye dari blog mamaliapundekpendek.

adeh siap ada haunted skull di situ. kelihatan agak creepy walauponnn...

walaupun takde yang akan tanya, "EH, KENAPA MAMALIA PENDEK DAH LAMA TAK HAPDET BELOG BELIAWW??" atau "haish gapo la si mamaliopedek nih sonyap yo. den dah lamo bonar tak dengor kabor deme nih." kedengaran sangat 1malaysia di situ aku akan tetap cakap kenapa aku dah lamaaaaaaaaaaaaaaa gilaaaaaaaaaaaaaaa tak hapdet belog. 

sebonar eh den sodang kuchiwa chenta den ditolak orang nun. oh oh oh. sobab tu la den bekelano bawak hati den yang duko lagho nih. tapi sobonar eh dah lamo dah ceghito nih. tetibo pulok den ghaso macam baghu nakkk kuchiwa gilo gilo. 

alah terbelit ah lidah aku. kalau dah jawa tu jawa jugak.

selepas berjaya mengatasi segala perasaan gundah gulana jiwa batinku meronta oh oh oh, aku kembali sebagai manusia wanita yang kurang berperasaan. mintak maap kepada sesiapa yang memintak kapel tu. aku dah tak ada perasaan dah. salahkan dia. ye. dia. dialah. yang tu. tu.  hahahaha.

bila dah single@bujang, apekah aktiviti yang maha best di alam fana ini selain dapat berpeleseran ke sana sini tanpa perlu memikirkan "ALAMAK, MALAM NI BF AII AJAK YM. TAK BOLEHLA NAK JOIN DIORANG OVERNYTE." ataupun "ALAPAK, KREDIT DAH HABES NI. MACAM MANA NAK MESEJ NI.. MACAM MANA NI?? MACAM MANA NI??" cis, bagi kaki nak?

sesungguhnya kawan kawan adalah the best cure in the whole world. macam cik saidah pondan ni, 24/7 tampo jomu dok ngadap muko den ni ha. siap bawak aku ke kampung halaman beliau yang penuh dengan makanan *oh heaven* tu. gila ah. 3 hari aku dudok macam dah berjaya menambah 30kilo berat badan yang already made berat. mana bole jadi? aku baru bercita cita nak kawen same lelaki nogori. kalau aku kawen nanti kerja makan je oh abeslah bentuk badan ideal aii nih macam mana nak entertain hubby aii dengan penuh berhemah lagi berhikmah *kepala hotakk kauu* kalau dah tak menarik mata lagi?? macam mana? macam mana???


basuh mata kejap. imej terpaksa diblurrkan dengan sengaja.

selain itu,  kesudian si khairol shazwan phewwwiiitttt dan jugak fidos ismail *dua dua nama muka buku* menjadik drebar kepada kami si ladies untuk membawa ke mana saja ceruk dunia yang ingin dilawati tak kira detik masanya adalah sangat sangat sangat sangat diappresiasi. sesungguhnya terasa amat menjadi boss apabila kau duduk bersandar bergelimpangan kekenyangan di passenger seat lepas tu drebar di depan tanya, "LEPAS NI NAK KE MANA PULAK??" oh sangat sayang akan kalian. lebih siket kat wan sebab beliaww tak dak awek lagi *ade lagi can nak ngurat*. si fidos dah ada Ida Whuuuupppsss!! *sila baca dengan mimik muka terkejut. ha macam tu la.*

ha dalam sebok sebok kechiwa berpanjangan tuh aku ada kena pergi kursus kepimpinan dekat kuala kubu bharu nuuunnn. oh memang jauh yang amat. malas nak cherita peristiwa sebelum aku pergi sebab sangat sadis oh penat gila bieber taww takk?? ha macam tu la perasaan aku. tapi bila sampai sana ini yang aku rasa, "RAMAINYA MAMAT ENSEM ENSEM BELAKAAAA.." oh niat suci murni syahiraaaahhh yang sedang elok terkesumat dalam sanubari sebelum menjejakkan kaki ke situ pecah berderai praappp prappp prappp. niat sudah terpusing untuk mengkaver chunn sepanjang masa supaya dapat pakwe baruu punyaa yang lagi ensemm punyaa yang lagi hebatt punyaaaaa. tapi tak dapat. nanges sekejap. lepas balik dari camping tuh aku dah tak berapa minat dekat si maskulin maskulin engineer dah sebab aku paranoid dengan "SAYA GAY, SAYA OK". jadi aku switch hormon kegatalan aku ke arah bakal bakal pengganti Remy Ishak dalam Nur Kasih iaitu si pembina atau bahana eh salah, bahasa saintifiknya ARKITEK. ha tak nak cerita lebih lebih. aii malu laaaa... tapi aii nak cakap aii dah terjatuh cinta dengan kegagahan seorang archi-to-be. hahaha. bodohla. sape nak kat kau pendek?


lecturer gay kegemaran ramai. nak mintak nomborrr??? tiba tiba.


ha, lagi satu. bila dah tak dak boipren, hang tak akan sekali kali teragak agak nak add sesapepon manusia maskulin di muka buku, twitt pewwiittt, atau borang spring. tanpa keraguan, segan kemaluan, dan ke-an yang lain aku dah malas nak pikir dah. sebab apa?? sebab kebanyakan perempuan yang berboipren selain aku selalu pikir dua tiga darab sembilan kali kalau nak berkenalan dengan mana mana lelaki bukan muhrim *oh bongok boipren tu muhrim ke??* walauponn mereka sangat sangat sangat laa hawwtttt bak kata budak rempit. sanggup jadik stalker saje sebab takot pakwe marah bila layan lelaki lain *oh aku nak muntah sila bagi tangan anda aku nak muntah di situ*.

dan aku pon ada satu tabii dari dulu hingga kini dan mungkin selamanya. aku amat amat jarang sekali nak add orang perempuan sebab aku tak tertarik. ini membuktikan betapa straightnya aku. aku selalunya akan add lelaki yang nama sedap, hidung mancung, rambut spike, muka mat saleh *oh jawa jawa totokk aii tak maenn laaa*. ini membuktikan betapa materialistiknya aku. selalunya nama nama komerSIAL yang aku pilih secara random adalah RAZIF, NAZRI, ZHAFRAN, HARIZ, FAROUQ dan sebagainya. ha sila jaga jaga kalau bapak kaww, abang kaww, adek kaww, even boipren kaww pon aku akan add yang penting nama mereka komerSIAL. lagi sekali, komerSIAL. haha macam best pulak. ha lagi satu, aku cukup mencikk kalau yang add aku tuh budak kechik kechik lesen kereta ponn tak ada lagi apetah lai nak ada HONDA CITY. sila take note, HONDA CITY. itu yang paling chikaii lah yang aku boleh bagi. lepas tuh semua status yang diorang hapdet bunyik bunyik rempit belaka. oh geli seleman gua. malas nak bagi contoh aku taknak mencemar duli belog aku. aku geli. geli. ada dua geli di situ. eh sekarang tiga. 


sengal. teringat DUE DATE. btw, dah tengokk?? :)

ape yang penting?? bukan kerjasama. tapi apa yang penting lepas menjadi awek bujang trangg tangg tangg, dah takde dah aktiviti ni. yang aku selalu buat dulu. macam bodoh jugak rasanya tapi syiookkk maaaaa..

ni ha. romantika de amorr takk?? best kan?? best kan??

alamak alamakkk alamakkkk.. aku dah kering abes dah takde idea buah pikiran *bukan buah ape ape ok* dah nak tulis ape lagi. tiba tiba ada sorang jejaka hensem ngajakk ceting dekat muka buku. misi penguratan akan bermulaaaaa. hahaha. bieber!! eh salah. babaii :D


No comments:

Post a Comment