Monday, November 1, 2010

balek kampooong

koordinat : dalam bas starship quest sdn. bhd
altitud : terminal 1 seremban
waktu menggoreng : 1328

gua dah nak balek jb sempena raya makhluk hitam nih. hahahaha. agak rasis di situ. pedulikan. gua tido lambat pukol 4 lebih baru gua tido bangun pukol lapan gua golek golek pukol sepuloh jugak ah gua bangun. macam biase ah gua siap2 macam puteri li po siket kasi tachap muke mate lebam panda gua angkat beg cabot dari kajai. ouh sebelom tu gua cabot cadar katil gua dulu. kang ade gak yang tumpang tido kat katil gua sepanjang pemergian gua.

pejalanan dari stesen ukm sampai seremban rase kejap ouh. ke gua yang terlebuh i mean terlebih tido sepanjang pejalanan? gua rase gua tido2 ayam je sebab mate gua asyik tengok awek cun muke macam natasha dalam spaQ tu. lawa dowh. jap g yang teman die pengkid. apekah? kesian jantan2 teruna kat malaysia nih terlepas awek cun cenggitu. naseb baek gua wanita sejati. kalau tak gua pon melepas. tak pon gua berebut ngan pengkid tu nak dapatkan awek natasha yang cun tersebut.  nauzubillah. kau nak kena azab ke samdolll??
\
gua sampai terminal 1 dengan star syeta *ni name pesbuk beliau.aku memang panggil orang dengan name pesbuk.sebab aku jeles name pesbuk aku name ic* gua salam2 dengan die, die pon blah sebab die nak naek bas lompat2. gua mule2 tak paham buat muke kelam tapi gua menten bajek tau je tapi pas beliau cerita2 ouh gua dah paham. gua malas nak eksplen lu orang kompom lagi tau sambil gelak2 maki gua yang tak tau ape tu bas lompat2. ok dah.

gua beli tiket kol 12.45 pastu dapat tiket kol 1.30. gua pon rilek ah tunggu kat depan platform tuh jap gih sepanjang tak sampai sejam tu ade 3 bas nak pegi jb on time. cilakak. gua maki2 siket akak ngandung buyung tu siket dalam ati. apsal die tak suroh aku naek bas yang kompom2 nak gerak dah. nak untung punye pasal. nii la melayu. meniaga tak iklas. gua anti betol. naseb baek kau ngandong kak, kalau tak aku da karate kau belah dua tiga perempat setengah. 

gua pon malas ah nak bunyik. gua buat muke kool berdiri tepacak kat situ. naseb baek gua tak lawa kalau tak bosan jugak gua nak melayan gangguan2 mental dari lelaki2 kurang kachak. dahla tak ensem nak suwiit suwooott pulak. gua pandang lelaki gagah hidung mancung kulit kuning langsat sawo matang je. kalo kering meleking muke macam pendatang haremmm gua agak rajen gila vavi ah nak layan kan. 

sepanjang gua melanguk tuh macam2 benda gua nampak. antaranya :

1) kapel kapel kapel dan kapel lagi
>>> gua macam pelik ah ati nih senin kan diorang sume dating2 tak keje ke? gua tak jeles tapi gua meleleh betol ah tengok kapel2 nih. depan orang kot.  rilek sudah. kau beriya sangat apesal? ok gua malas nak tulis kompem sume paham. tapi gua jeles siket.hahaha botak lu tunggu gua balek eh kite jalan pertama carik kasut lu ngan kasut gua.kompem lu rindu gile kat gua kan mase tu. hahahaha

2) awek
>>> gua kalau kat mane2 gua memang suke tengok pempuan. tak kirela lawa ke tak. kalau lawa gua puji tengok tak lepas. selebet gua pandang usha lame2 pastu gua bagi pandangan jijik siket. bajek lu lawa ah kan? syaitan betul. kalau tengok pempuan gua tengok kaki je. gua tak tau ah apesal. sebab kaki gua tak lawa kot. tu yang gua tengok je. tapi gua tengok takde ah nak bernafsu ke ape. gua pon pempuan kottt =.='

3) awek tudung
>>> ha yang ni musti gua akan buat bile gua kat tempat ramai orang. gua tengok pempuan pakai tudung. gua tak pakai tudung. gua tengok pempuan malaysia nih pakai tudung dah macam ape tah. pakai tudung tapi baju lengan pendek sampai ketiak nampak bulu. pakai tudung tapi pakai leggings kalau kaki kau lawa tak pe la ni kaki macam kaki badak kau nak bangga bajek lawa macam fauziah ghous jugak. muntah kejap gua. aku rase pakai leggings tu macam tak pakai seluar. rase free je. entahla gua tak penah pakai sebab kaki gua tak lawa gua takot dan risau ah nanti orang kutuk2 gua macam gua kutuk orang.jatuh ah reputasi gua.   macam ah ada reputasi. reputaik adela. 

**ouh gua dah pening sebab bas dah jalan. line wifi pon dah tak de ni ha. name je starship. gua takde rase macam kat kapal angkasa pon. takde astronout ensem cam dr. sheikh pon. pakcik sebelah gua odong mancung tapi gua bet dia da kawen da. anak die pon entah da same baye ngan gua. gua tak minat sangat. macam dia minat kau?? gua dah tak tahan dah ni ha. susu kultur kiwi yang gua minom buat gua rase nak terberak. jangan terkincit dahla. ok charlo bete. sampai gua sambung.

No comments:

Post a Comment