Saturday, January 1, 2011

ah.


ini adalah pada hari terakhir 2010.
lokasi  : meja study. bilik saja. tak kemana.
"SELAMAT TINGGAL ROMEOKU 2010"
tak ditujukan kepada sesiapa yang hidup, pengsan, nazak, mahupun yang sudah di alam barzakh.
i just feel tu oh wan oh was such a blast on me.
it was a mixture of memories.
blended well.
*really?*


ini adalah pada hari pertama 2011.
lokasi : meja study lagi. bilik lagi. tak kemana lagi.
wish klise.
"HAPPY NEW YEAR 2011!!"
berpura pura gembira di situ.
hey girl. you're such a good liar.
but never a good convincer.
*eh, suka hatilah*

ok, di situ ada Aku. membabai lagi.
ada Tak. kura kura Ayie bagi. semakin gemuk agaknya dia. kesian tak dapat mengawan.
ada Jimmy. kalau tak ada dia tak ada la MamaliaPendek ni. say thanks sikett. chup3.
ada Guppy. ni aku bayangkan je ada. sebab ni impian 2010 aku yang tak tercapai. mahu ada ikan.
ada dua hati bertindih di situ. yang pastinya salah satu itu aku punya. 
lagi satu? first come first serve. *kepalaotak kau*
dan kalau perasan ada lagi satu. 
sudah dipotong merah tapi nampak lagi.
bermakna??
*muka jahat campur cebik sikit sikit*

sudahlah, 
kecewa masih lagi di dada.
kerana malam minggu cuma bertiga.
Aku, Banny, Jimmy.
Encik Lipat aku letak jauh jauh.
tak mahu makin kecewa dengan kebisuan dia.
ah.
kecewa di tahun baru Masihi.


No comments:

Post a Comment