Sunday, February 27, 2011

mimpi gua

rasanya lepas ni MamaliaPendek nak guna ganti nama -gua- semula. biarlah orang nak kata apa. 
bajek ganas tapi lembut ka.
eksen style ka.
yang penting gua rasa bila gua guna -gua-, gua rasa lagi jiwang.
lu orang apa tau.

gua tiba tiba perasan jari jemari runcing #eliaawekkhairulfahmi gua macam tembam. oh pembetulan. semakin tembam sebab memang jari2 gua tak pernah kurus walaupun ketulan adipose layer di bahagian tepi punggung gua makin nipis. 

gua sampai solat hajat mintak petunjuk kenapa jari2 gua makin tembam. serius gampang punya tipu.solat5waktu pun gua rongak. 

gua tidur separa nyenyak siang tadi.sebab karen takdak. panas bhai. sengaja nak bagi gua prektis panas2 siket dulu kat dunia. 

gua mimpi belog gua puteh suci takdak conteng canting segala bagai. gampang. mana pergi entry gua yang dikomen aqram tu? entry paling cenonet tu la gua rasa macam entry paling berilmiah dalam sejarah gua.

tiba tiba ada satu tangan bulu balan tarik tangan mulus gua hentak hentak tangan halus gua dekat keyboard Jimmy gua. hentak dia macam lu orang kena paksa tumbok belacan dengan mak lu orang. separa semangat tapi demi melampiaskan amarah lu orang, lu orang kasi ketuk kuat kuat kan?

lepas tu gua lupa apa sambungan mimpi tu. yang gua ingat ada pasal sorang mamat yang gua tengah dalam usaha usha sekarang ni ha.  lmao. bukan mimpi basah basah lembap yaw. gua tak berfantasi sebelum tidur. cuma lupa baca basmalah ja.

rasa cemerlang gila sebab dapat update blog. walaupun gua tak tau apa motif entry ni. biarlah. at least gua tak upload gambar bibir mungil muncung gua yang gua snap berelevesi 30 darjah dari paras atas kepala sekejap tadi.




p/s : nasib baik gua dah tak terlibat dalam arena percintaan. masalah !

2 comments:

  1. tak suka gua.lu mcm org laen lah:PPP

    ReplyDelete
  2. ni lah jiwa aku. tapi ngan hang apa apa pon bole laaa :DD

    ReplyDelete